Ik kwam om 8.30 mijn bed uit stuiteren en vervloekte mezelf tot in het vierde geslacht, omdat ik nogal laat naar bed was gegaan. Kon mezelf niet voor 10.00uur presentabel maken, dus iets over 10en op weg. !$!#!! file op de A12 ten spijt was ik toch om 11.00 uur bij de Rijnhal. Striptas ontvangen en direct weggegeven. Toen eerst maar eens een rondje gelopen. Herkende Olaf nog van stripwinkel Blunder, en even een vluchtig praatje gemaakt, want als newbie val je nogal uit de toon had ik het gevoel [img]wink.gif[/img] Kennis gemaakt met Bobby Drake, en even uit de losse pols gemeld dat ik naarstig moest gaan zoeken naar Jaco de Vries, die me nog een Dr Strange comic afhandig moest maken. Zeer toevallig kwam hij net aanlopen toen ik er tegen Olaf over begon. Jaco hielp mij in de richting van een aantal 1euro bakken, waar hij net een lading Rom Spaceknight comics uit had gegrepen !@!#!~#! die had ik ook wel gewild, maar dit terzijde [img]confused.gif[/img] . Voor God en Vaderland de hele beurs rondgerend en later met Jaco de vangsten doorgesproken. Even 10 kilo comics in mijn auto gestort [img]eek.gif[/img] en weer voor een tweede ronde. Zeer nauwkeurig elke stand nog eens onderzocht en kwam goedkoop aan een paar Groo paperbacks en Ultimate Spiderman TPB # 1. Rond 14.30 had ik het wel zo'n beetje gezien. Nog een ronde gelopen om te scannen naar Weeklydose gangers, maar ik ken praktisch niemand [img]graemlins/devil.gif[/img] Nog langs Olaf gelopen en hoi gezegd, terwijl ik al druk aan het vertrekken was. Totale oogst thuis geteld: 174 comics. Ga ze niet listen, dat kost iets te veel energie. Moet nu langzamerhand gaan slapen, want ben in het afgelopen etmaal in Arnhem,Rotterdam en Utrecht geweest. Nu is Erik moe.
<font color="#cc6600" size="1">[ September 21, 2003 07:46 PM: Message edited by: Abyss ]</font>

Bookmarks